Polska turystyka promowana w Azji

0
48
Rate this post

Polska turystyka w ostatnich latach rozwija się bardzo dynamicznie. Polska Organizacja Turystyczna prowadzi obecnie dwuletni program promocji naszego kraju w Chinach, Indiach i Japonii. Polska otworzyła ośrodek turystyczny w Pekinie, który ma na celu promocję wizerunkową naszego państwa. Azjaci przyjeżdżający do Polski są zwykle bardzo pozytywnie zaskoczeni tym, co zastają na miejscu. Dużo gorszy jest wizerunek naszego kraju na zewnątrz, który przekłada się na to, że wiele osób w ogóle nie rozważa przyjazdu do Polski, a szkoda.

Kwestię turystyki podnosił podczas swojej ostatniej wizyty w Pekinie również prezydent Andrzej Duda. Polska zaliczana jest do grona dwudziestu najbardziej atrakcyjnych turystycznie państw świata. W 2014 roku nasz kraj odwiedziło 16 milionów turystów, z tego kilkadziesiąt tysięcy z Chin. Jest to liczba dość duża, jednak specjaliści uważają, że nie wykorzystujemy do końca potencjału. Do Polski mogłoby przyjeżdżać o wiele więcej turystów z Azji, której rynki rozwijają się bardzo dynamicznie.